Siła i wytrzymałość. To jak ciepło i zimno. Zło i dobro.
Z pozoru absurdalne połączenie, przeciwieństwa największe.
Z drugiej jedno nie istnieje bez drugiego.
Czym jest zło kiedy nie znasz dobra?
Czym jest ciepło, kiedy nie poznałeś/aś nigdy zimna?

Trening siłowy w sportach wytrzymałościowych zbyt długo był spychany na margines. Razem z Arturem nie wyrażamy na to zgody i stajemy w obronie siły w wytrzymałości.

Rozwiewamy wątpliwości i zniechęcamy do cyrkowych ćwiczeń.

Sprawdź nowy odcinek podcastu, w którym gościem jest Artur Hryszko – Trener kolarstwa / przygotowania motorycznego, 2-krotny Mistrz Polski w Downhillu, HeadCoach Train For Skills.

Odsłuchasz tutaj:

Lub na:

Dzisiaj rozmawiamy o:

  • Dlaczego warto trenować siłowo w sportach wytrzymałościowych?
  • Jak trenować siłowo kiedy mamy dużo czasu na trening a jak gdy go ciągle brakuje?
  • Jak rozpocząć trening siłowy w sportach wytrzymałościowych?
  • Na co uważać łącząc trening wytrzymałościowy z siłowym?
  • Jak siła wpływa na generowaną moc?
  • Dlaczego trzeba unikać cyrkowych ćwiczeń?

Oraz obalamy najpowszechniejsze mity dotyczące siły w wytrzymałości.
Serdecznie zapraszam do odsłuchu.

Pobierz 5 gotowych treningów tlenowych na trenażer

Poznaj sposoby na budowanie strefy tlenowej podczas krótkich, urozmaiconych jednostek treningowych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu obsługi newslettera oraz zapoznałem się z polityką prywatności Polityka Prywatności

I will never give away, trade or sell your email address. You can unsubscribe at any time.


0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *